Adoyai Mcm Dah Lama Tak Jamah KFC

Hehe rasa mcm dah lama giler x jamah kfc kan. Hehe
Aku order nasi ayam tuh, sekali dah key in segala bagai, boleh plak cashier gtaw nasi habis…. Haha buat lawak ke apa mamat neh
Pastu terus buat muka selamba suruh aku order mende lain
Apa2 pun sedap siot kfc lepas raya neh kan. Hehe
Setiap kali aku dtg kfc waiter tu surelah akan, tanpa gagal tanya aku
"mahu cuba cheesy wedges kami yg lazat"
Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Adoyai Mcm Dah Lama Tak Jamah KFC

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.