Adoyai Banyak La Benda Nak Baca

Haha setiap hari ada saja benda nak kena baca kan
Blog la, mag la, paperwork la, email lagi
Kadang2 mmg penat giler kan
Sampai aku rasa mcm nak rileks kan mata ngan pegi perhentian adjer. Haha
Ada lagi satu benda yg wajib baca
Takkan tu pun aku nak gitau kot. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Adoyai Banyak La Benda Nak Baca

  1. Tahuu…yg wajib baca tu al-Quran kan….klu tak pun mesti baca buku Dato’ Lat.. :b….

    Reply

    KNizam Reply:

    meria : haha tahu takpe. hehe 🙂

    Reply

  2. membaca jambatan ilmu.. yang wajib jangan tinggal..

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : haha betul2. aku stujo! hehe 🙂

    Reply

  3. agreement boleh plak khatam byk kali hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    zamz : haha sadap u. haha 🙂

    Reply

  4. tak kira baca apa pun, jadikan satu amalan.

    jika dah jadi amalan maka segala bacaan menjadi ringan.

    bila ringan nak baca apa pun rajin

    apa aku merepek ni. senang citer kalu dah rajin, semangat membaca pun tinggi. baca al-quran pun rajin!

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : haha aku setuju. kalau dah minat apa sahaja pun buat mcm senang adjer kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge