Ada Pokok Kurma La Dalam Laman Ni

Live Update: 11 Nov ’09, 1.15am MYT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Hehe gua perasan ada pokok kurma la dalam laman aku neh
Siap nampak lagi bekas tangkai kurma tuh. Hehe
Gardener aku bagitau kurma mcm biasa akan berbuah lebat nanti. Cuma jangan la samakan dengan kurma kat arab tuh ok
Hehe x sabar2 nak tunggu musim kurma. Pernah le rasa kurma yg belum masak eh ?
Ala kat bazaar ramadhan malaysia kan ada jual kurma muda tuh, rasa lebih kurang mcm epal adjer sebenarnya ok. Hehe
Kalau dah berbuah nanti aku akan jadikan dried fruit nak bawak balik malaysialah nanti ok, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One response to “Ada Pokok Kurma La Dalam Laman Ni

  1. bro, takan magg jer..aku takut hang balik msia tak de rambut nanti..heheh

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.