Ada Plak Sebijik Macam Acar Sayur Masak Malaysia Tuh | Rajah Bazaar, Rawalpindi

Live Update: 2 Sep ’10, 6.46am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

cuba ko tengok acar sayur yang kat belakang tuh, belah kiri
dah ada mcm rupa acar sayur masak mcm kat msia kan
hehe nyaris2 la aku nak terbeli om, rupa dah ada dah tuh
tapi rasanya belum tentu lagi boleh ke trakea aku kan
tetiba rasa mcm nak belajar buat acar sayur masak tuh la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.