Acar Buah Pedas Ala2 Islamabad

Live Update: 24 Aug ’10, 5.21pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

aku perasan acar di kat bazaar ramadhan g7 hari tuh
aku bau adala mcm pedas2 sket masam2 pun ada gak
terus beli skeg nak buat berbuka hari tuh kan
sekali masa berbuka, rasa sket terus tergamam dan givap
rasanya sungguh mistik dan x terungkap dgn kata2
mmg kenot golah rasanya hehe. ni yg aku rasa nak gi kedai
nak buat acar sendiri je la nanti. buah semua tuh mcm ada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Acar Buah Pedas Ala2 Islamabad

  1. Seronok boleh rasa masakan kat tempat orang, walaupun kenot golah tapi itu pengalaman, pengalaman merasa makanan. Bagi diorang dah marvelous kot mcm tu, selara masing2 kan

    Reply

    KNizam Reply:

    fahmi : tu la kan. selera masing2 la hehe 🙂

    Reply

  2. “rasanya sungguh mistik dan x terungkap dengan kata-kata”

    HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA GELAK BESAR AKU!

    Reply

    KNizam Reply:

    adiman : betul tau. rasa mcm lipas pun ada haha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.