242 Disaman Kerana Perihal Tak Pakai Talipinggang Tempat Duduk Belakang !

perghhh ini berita paling hangat la kat malaysia

setakat semalam adjer dah beratus2 kena saman sebab rear seatbelt neh

bahaya neh. bahaya kat aku sebab nak kena saman la

aku rasa memang patut la pakai rear seatbelt neh kan

tersusun la sket orang2 kat dalam kereta tuh

hehe lagi satu boleh mengelakkan lebihan penumpang kat dalam kereta kan

sebab rear seatbelt max ada 3 je kan.

so hopefully lepas neh takdelah case lebihan penumpang

bahaya woooo kereta boleh tak stabil

kadang2 menggangu pemandu pun ada gak. haha

sekianlah adanya.

sila2 tengok vid les copaque pasal rear seat belt neh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 responses to “242 Disaman Kerana Perihal Tak Pakai Talipinggang Tempat Duduk Belakang !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.