سلامت هاري مرديك & سلامت برڤواسا بوات سموا رعيت مليسيا، تيدق كيرا د مان اندا برادا !

.

.

.

السلام عليكم

تق لاما لاڬي كيت اكن مڽمبوت هاري كمرديكأن كيت يڠ ك-51

ادكه كيت سوده برسديا دڠن هاري ترسبوت

جارڠ ترنمڤق سمبوتن يڠ مرياه ڤد تاهون اين كن ؟

تيدق كدڠرن ڤڠعمومن بركنأن سمبوتن كمرديكأن مليسيا

باڠونن-باڠونن جوڬ تيدق رنچق سڤرتي تاهون-تاهون لڤس مڠيبر بنديرا

اڤ سوده جادي ؟

سموا مات برتومڤو كڤد ڤيليهنراي كچيل ڤرماتڠ ڤاوه !

باڬايمانا ڤولا دڠن سمبوتن بولن رمضانالمبارك ؟

ادكه كيت سوده برسديا ؟

سمبوتله بولن يڠ مليا اين دڠن ڤنوه كريضاان

باڽقكنله عمل عبادت. ڤنوهيله مسجد دان سوراو د تمڤت

بولن يڠ مليا داتڠ ستاهون سكالي

بولن اونتوق كيت مڠينصفي ديري.

سلامت مڽمبوت بولن رمضان يا !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 responses to “سلامت هاري مرديك & سلامت برڤواسا بوات سموا رعيت مليسيا، تيدق كيرا د مان اندا برادا !

  1. woah..jawi tuh..
    nasib ak bley bace..
    sape yg xley bc mesti xnk komen..
    haha

    slmt menyambut hari kemerdekaan!!

    Elafyf’s last blog post..Download Al Quran & Hadith Softwares For Free (Freeware)

    Reply

  2. Pingback: negaraku.net

  3. aduh, berpinar2 jugak nak membaca entry kali ni, walau bagaimana pun, ku gagahi jua… nasib baik boleh lagi, walau dah berkarat. 😀

    @k@kPOKPEK’s last blog post..HOW MANY CREDIT CARDS DO U OWN vs U NEED?

    Reply

  4. Selamat menyambut kedatangan Ramadhan Bro..Selamat beramal!!
    Sambutan merdeka tu ada baik nya kita buat doa selamat & smyg hajat minta Malaysia sentiasa aman makmur.
    Salam Ramadhan dr Dublin.. 🙂

    Reply

  5. سموڬ رمضان اين ممبري كانصافن كڤد كيت. تهنيئه كران برتمو دڠن رمضان سكالي لاڬي

    pening’s last blog post..9 ways to hide affiliate links

    Reply

  6. .ترلوڤا ساتو لاڬي. سلامت هاري مرديك

    pening’s last blog post..Sort Python dictionary

    Reply

  7. wah… dasat. tulis jawi lak. aku masih mampu baca jawi dgn lancar lagi. alhamdulillah…

    selamat menyambut bulan ramadhan almubarak

    aeropama dot com’s last blog post..Melatih Otak Menjadi Bijak

    Reply

  8. pergh.. merangkak2 gak la.. hehe..
    nasib aku paham..

    er.. aku dah sedia kot sambut ramadhan..

    menteil’s last blog post..Menukar Title Bar Yahoo Messenger

    Reply

  9. والاوڤون اكو تق ريتي باچي جاوي، اكو ليه توليس جاوي، ڤاكاي ايجاوي.نيت. هههاه

    نقطههيتم’s last blog post..Zulkifli Nordin Quits PKR?

    Reply

  10. elafyf : hehe sekali sekala layan jawi ok je kan. hehe 🙂 :up:

    Reply

  11. app : hehe tu la pasal. dah lama tak baca jawi la tuh kan. hehe 😀

    Reply

  12. carlffler : hehe tu la kan. kena banyak berdoa agar malaysia makmur lepas neh. hehe 🙄

    Reply

  13. pening : hehe pandai gak ko tulis jawi ek. hehe 🙂

    Reply

  14. pening : hehe selamat hari merdeka ya 🙂

    Reply

  15. aero : hehe tu la kan sekali sekala layan jawi ok jugak kan :confusedlot:

    Reply

  16. menteil : hehe takpe slow2 baca jawi pun takpe. hehe ❗

    Reply

  17. nh : hehe akhirnya ko tahu gak tulis jawi pakai ejawi tuh kan. hehe :up:

    Reply

  18. yaeh aku berjaya baca post ni sampai habis… :halo:

    topo’s last blog post..ym oh ym..: ape yang patut aku respon???

    Reply

  19. مراغكك ساى لاما تك كونا. ايجاءن مستى هنجور. نى كونا عربيك كيبورد تكدا سوما هوروف. سلامت برفواسا! سلامت هاري مرديكا

    Adila’s last blog post..Jalan2 Cari Makan – Alor Star part III

    Reply

  20. hehe, aku sendiri pun tak letak bendera kat keta macam tahun-tahun lepas…

    Tak tau la, tahun ni memang slow la… sambutan kurang, kalau aku pi mane-mane pun bendera kurang la…

    berkenaan ramadhan plak. mari kita ramai-ramai ke masjid k! 😀 taun depan ntah jumpa lagi ke tidak ramadhan ni…

    emme’s last blog post..Megat TAG Titan, Titan TAG Aku, Aku TAG Siapa?

    Reply

  21. topo : hehe berjaya jugak ko ek 🙄

    Reply

  22. adila : hehe alamak kecik giler la plak tulisan jawi neh. hehe 👿

    Reply

  23. emme : hehehe kali ni ada alasan la nak letak bendera sebab nak dapat pm baru. haha 😕

    Reply

  24. no gaus……. I cant aunderstand vary good because i speek arapic ….. any way …. am very happy whit them

    Reply

  25. wafa : hehe cool. selamat hari raya aidilfitri 1429H. maaf zahir batin. ➡

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge